»Njena uporaba mora biti namenjena boljšim učnim izkušnjam ter dobremu počutju učencev in učiteljev, ne pa v njihovo škodo. Naj bodo potrebe učenca na prvem mestu, tehnologija naj podpira učitelje. Spletne povezave niso nadomestilo za človeško interakcijo.«
»Evropejci še vedno učne vsebine gradimo na naš način, s srčnostjo, disciplino, Azijci pa uporabljajo veliko tehnologije, zato sta mreženje učiteljev in izmenjava dobrih praks med celinama toliko pomembnejša.«
»Učencem moramo omogočiti koncentracijo in dobro učenje. Znanstvene študije kažejo, da so mobilni telefoni motnja. Učence moramo zaščititi pred tem.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Splošno rečeno, lahko ugotovimo, da imamo v Sloveniji dobre učitelje, ki so ustrezno pripravljeni na poučevanje, izpopolnjujejo svoje znanje in so predani poklicu, obenem pa si želijo več podpore pri izzivih, kot sta uvedba digitalne tehnologije in več podpore pri mešanih skupinah,«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju